FATIMA MOHAMMAD HASAN ESMAEL مدرس/ fatema2015@aabu.edu.jo Download CV orcid linkedin Google Scholar Scopus ResearchGate Jordan Open Innovation Platform Contact Member Ext: 0, Research Researche Title عنــوان البحــث Publishing Year English Teachers? Use of Multiple Modalities English Teachers? Use of Multiple Modalities 2023 Incorporating Students? Native Languages in the Study Syllabus as a Foundation for Learning the New Language دمج اللغات الأصلية للطلاب في مناهج الدراسة باعتبارها مؤسسة لتعلم لغة جديدة 2023 A Reading of Waleed Maabra?s Thoughts through his Book "Zekrayat Kabeesa" Prof. Mohammad Hasan Awwad Dr. Fatima Mohammad Hasan Ismael Abstract ق ا رءة في فكر ول?د معابرة من خلال كتابه "ذكر?ات خب?ثة 2020 semanticallyAmma Ba?d? syntactically and عبارة أمّا بعدُ : نحويا ً ودلاليا Difficulties in Learning Arabic Syntax among Jordanian university Students as Presented by Previous Related Studies صعوبات تعلم النحو لدى طلبة الجامعات الأردنيّة في ضوء الدّراسات الأدبية السابقة.